Powrót Filantropia korporacyjna

Szkoliliśmy, jak zbudować wiarygodność i wzmocnić wizerunek fundacji korporacyjnej

17.04.2018 r. zorganizowaliśmy szkolenie pt. "Jak zbudować wiarygodność i wzmocnić wizerunek fundacji korporacyjnej". W części warsztatowej szkolenia uczestnicy pracowali w oparciu o przykłady (case study) swoich organizacji, dzięki temu  mieli okazję do przyjrzenia się swojej komunikacji i zastanowieniu się na ile w danej chwili jest ona angażująca i budująca wiarygodność wśród odbiorców. W szkoleniu wzięło udział 21 osób z 15 fundacji, w tym organizacje spoza grona naszych członków.

 

Ważne: Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.
Używamy cookies w celach funkcjonalnych, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z witryny oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Możesz samodzielnie zarządzać cookies zmieniając odpowiednio ustawienia Twojej przeglądarki.